Uporabno

[uporabna hrvaščina][twocolumns]

Lekcije hrvaškega jezika

[Lekcije hrvaškega jezika][twocolumns]

Hrvaška slovnica

[hrvaska slovnica][bleft]

Hrvaška literatura in branje v hrvaščini

[Literatura][grids]

Hrvaška kultura

[Kultura][grids]

Hrvaška zgodovina

[zgodovina][twocolumns]
google.com, pub-3430433419610001, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Ja se zovem Nina Donelli (hrvaški jezik A1)

Nina Donelli pevka

Kot je popularno, da dandanes posežemo tudi po glasbi, ko se učimo jezika. Takrat nam pridejo prav tudi pesmi, ki niso ravno glasbeni presežki, so pa s svojo jezikovno preprostostjo odlični za začetnike, ki se jezika šele začenjajo učiti. 

Na ta način sem našla pesem "Ja se zovem Nina". Gre za party pesem, ki gre hitro v uho in vsebuje besedišče primerno za stopnjo A1.

A na moje presenečenje je prav Nina slovenskega porekla. Priznam nisem ravno poznavalec glasbenikov, a podrobnosti na stran. Za vse, ki se učite hrvaščine, tako kot se je je morala nekoč tudi Nina Vodušek, sedaj Donelli, si lahko pomagate s kakšno njeno pesemijo. 

Besedilo gre tako: 
HRVAŠČINA SLOVENŠČINA
1
JA, JA, JA, JA SE ZOVEM NINA
2
TI, TI, TI, TI, DAJ MI ČAŠU VINA
3
MU – ZI – KA GLASNO NEKA SVIRA
4
DA BUDE LUDA VEČER
5
DA NITKO NEMA MIRA
6
7
ROĐENDAN, PARTY, PUNO TOG SE NOĆAS LUDILO
8
A JA SAM DOŠLA TU JER S VAMA MI JE LUDILO
9
BOGATI SJEDE KUĆI SAMI UZ ŠAMPANJCE
10
MI SAMO PJEVAMO I GLUMIMO PIJANCE
11
12
SVUGDJE JE LUDILO I PONUDA JE VELIKA
13
A JA SAM DOŠLA TU JER S VAMA JE AMERIKA
14
BOGATI SJEDE KUĆI, PIJU IZ KRISTALA
15
MI SAMO PJEVAMO I ZATO BOGU HVALA
Pa poslušajte pesem na Youtubu:


Kdo je Nina Donelli? 

Nina Donelli je pevka, ki poje v hrvaškem jeziku, je pa slovenka. Njene pesmi so poleg "Ja se zovem Nina", 'Bogati tata', 'Propala veza', 'Dalmatino', 'Zapalit ču klub' in 'Moje tijelo'. 

Njeno pravo ime je Nina Vodušek. Prihaja iz Poljčan. 

Če pa vas zanima, kje lahko Nino Donelli slišite tudi v živo pa poglejte seznam njenih koncertov na njeni spletni strani. Povezava tukaj: Nina Donelli koncerti

Ni komentarjev: