Uporabno

[uporabna hrvaščina][twocolumns]

Lekcije hrvaškega jezika

[Lekcije hrvaškega jezika][twocolumns]

Hrvaška slovnica

[hrvaska slovnica][bleft]

Hrvaška literatura in branje v hrvaščini

[Literatura][grids]

Hrvaška kultura

[Kultura][grids]

Hrvaška zgodovina

[zgodovina][twocolumns]
google.com, pub-3430433419610001, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Hrvaški spellchecker / hrvaški lektor (online)

Vsi pišemo besedila v tujih jezikih. Včasih so nam zato v pomoč tudi črkovaliniki ali spellcheckerji oz. popravljalniki pravopisa, online lektorji. V hrvaškem jeziku je to mogoče preveriti na strani ispravi. me. 

Kje preveriti pravopis v hrvaškem jeziku? Računalniško preverjanje pravopisa v hrvaščini najdete tako kot slovensko Besano na strani Ispravi.me. Tam lahko preverite pravopisne napake v hrvaškem jeziku. 

Seveda je potrebno biti previden. Že pri osnovnem stavku se lahko zatakne. Saj ko sem preverjala npr. poved: Moje ima je Zvonka. Je stavek aplikacija zaznala kot pravilen. Seveda bi se stavek pravilno glasil Moje ime je Zvonka. Ampak ker je beseda IMA tudi glagol jo je zaznalo kot možno obliko. Naj vam bo vseeno v opozorilo, da jemljite popravke z zadržkom. 



HRVAŠKO SLOVENSKO
ISPRAVI PRAVOPIS NA HRVATSKOM JEZIKU Hrvaški spellchecker oz. računalniški lektor za hrvaški jezik
Ispravi.me je aplikacija za računalnu provjeru pravopisa na hrvatskom jeziku. Hascheck je kratica za Hrvatski akademski spelling checker. Ispravi.me je aplikacija za računalniško preverjanje pravopisa v hrvaškem jeziku. Hascheck je kratica za Hrvaški akademski spelling checker.
U bazi riječi nalaziju se: hrvatski općejezični fond, hrvatski posebnojezični fond (imena, nazivi itd.) i engleski općejezični fond. V bazi besed se nahajajo: hrvaško splošno besedišče, hrvaška imena, nazivi itd. ter anglicizmi.

Ni komentarjev: