Uporabno

[uporabna hrvaščina][twocolumns]

Lekcije hrvaškega jezika

[Lekcije hrvaškega jezika][twocolumns]

Hrvaška slovnica

[hrvaska slovnica][bleft]

Hrvaška literatura in branje v hrvaščini

[Literatura][grids]

Hrvaška kultura

[Kultura][grids]

Hrvaška zgodovina

[zgodovina][twocolumns]
google.com, pub-3430433419610001, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Kako rečemo prosim po hrvaško?


Ko se učimo tuj jezik, se moramo naučiti tudi vljudnostnih fraz. Te so, kako nekoga prositi za uslugo, nasvet ali pomoč.

V hrvaščini se reče prosim "molim". Spodaj najdete nekaj primerov uporabe besede prosim v hrvaškem jeziku:


Prosim v hrvaščini = molim 
Molim Vas, možete mi pomoči?  Prosim, mi lahko pomagate?
Molim Vas, nemojte to raditi.  Prosim, ne delajte tega.
DOGOVARJANJE ZA DOPUST 
Možete li mi, molim Vas, reći da li je vaš apartman slobodan tada?  Mi lahko prosim sporočite, ali je vaš apartma takrat prost?
Molimo Vas da nas obavjestite o približnom vremenu dolaska.   Prosimo, da nas obvestite o približnem času prihoda.
ISKANJE NASLOVA 
Možete li mi molim reči, kako se naziva ova ulica?  Mi lahko poveste, kako se imenuje ta ulica?
OSEBNI PODATKI 
Molimo Vas upišete vaše osobne podatke.  Prosimo vas upišite vaše osebne podatke. 
Molim Vas, možete li mi reći gdje živite?   Prosim vas, mi lahko poveste, kje živite? 
Molim Vas, možete li mi reći vaše ime?   Prosim vas, mi lahko poveste vaše ime? 
Molim Vas, možete li mi reći vaše prezime?   Prosim vas, mi lahko poveste vaš priimek? 
Možete li mi reći svoje prezime slovo po slovo, molim Vas?  Mi lahko prosim črkujete vaše ime? 
PO TELEFONU
Molim Vas, dajte mi njegov interni broj.   Prosim vas, dajte mi njegovo interno številko. 
Molim Vas, možete li mi reći da li je gospođa Novak kod kuće?  Prosim vas, mi lahko poveste, če je gospa Novak doma? 
Molim Vas, možete li mi reći da li je gospodin Novak kod kuće?  Prosim vas, mi lahko poveste, če je gospod Novak doma? 
DOSTAVA 
Možete li mi molim promijeniti adresu dostave /adresu računa?  Lahko prosim zamenjate naslov dostave / naslov računa?
Molim Vas, pošaljite mi ...  Prosim vas, pošljite mi..
Molim Vas, potvrdite adresu dostave /adresu računa.  Prosim vas potrdite naslov dostave / naslov računa. 
Molimo Vas da nas kontaktirate putem e-pošte. Prosimo kontaktirajte nas po elektronski pošti. 
U slučaju bilo kakve dvojbe, molimo Vas kontaktirajte naš odjel za reklamacije.  V primeru težav, prosim kontaktirajte naš oddelek za reklamacije. 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte naš odjel prodaje/marketinga,...  Za vse dodatne informacije prosimo kontaktirajte naš oddelek prodaje / marketinga ...
Možete li mi molim Vas stornirati narudžbu pod brojem 236 Prosim vas, lahko stornirate naročilo s številko 236-698-01?
Možete li, molim Vas, otkazati.  Lahko prosim odpoveste. 

Ni komentarjev: