Uporabno

[uporabna hrvaščina][twocolumns]

Lekcije hrvaškega jezika

[Lekcije hrvaškega jezika][twocolumns]

Hrvaška slovnica

[hrvaska slovnica][bleft]

Hrvaška literatura in branje v hrvaščini

[Literatura][grids]

Hrvaška kultura

[Kultura][grids]

Hrvaška zgodovina

[zgodovina][twocolumns]
google.com, pub-3430433419610001, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Spoznajmo se - Upoznajmo se

Za začetnike je dobro, da veliko berete. Na ta način se učite novih besed, prav tako pa spoznavate stavčno zaporedje in odnose med besedami. Zato si poglejmo kratko besedilce

Drago mi je

Dobar dan! To je gospođa Grabar. Kako, molim? Moje ime je Kolinda Grabar. Tko je to? To je gospodin Kitarovič. Kako se Vi zovete? Zovem se Ana Novak. I ja se zovem Zvonko Horvat. Drago mi je, da smo se upoznali.


HRVAŠČINA SLOVENŠČINA
1
Dobar dan!
2
To je gospođa Grabar.
3
To je gospodin Kitarovič.
4
Zovem se Ana Novak.
5
Moje ime je Kolinda Grabar.
6
I ja se zovem Zvonko Horvat.
7
Drago mi je da smo se upoznali.
8
tko?
9
Tko je to?
10
kako?
11
Kako, molim?
12
Kako se Vi zovete?
13
to
14
gospodin
15
ime
16
gospođa
17
ja
18
zovem se, zvati se
19
je, biti
20
moje ime
21
Vi

Ni komentarjev: